recent
أخبار ساخنة

اعمل واتس اب بدون رقم موبايل بسهولة ! طريقة جديدة 2020

 




رقم يعني بدون ما تحتاج الى شريحه سمكار بدون استخدام اي تطبيقات من التطبيقات المشهوره اللي يستخدمها في شرح في اليوتيوب و بسهوله وبدون اي تعقيدات ولا مشاكل. 


انا من متابعين قناه صدفه نرضى نتكلم مع بعض يعني ازاي تعمل واتساب بدون ما يكون معك شريحه سيم كارت او شريحه اتصال من 

الشركات المشهوره جدا على اليوتيوب اللي بيقول لك وحاتم البرنامج بان وبركاته تستخدم برنامج مش عارف ايه فاكرمه برنامج في 

بعض من حد ما في الاخر توصل لمرحله النت تعمل واتساب بدون رقم ويا العمليه تنفع ما تنفع ولكن النهارده جبتلكم طريقه بسيطه 

وسهله وسريعه مش محتاج فيها اي تطبيقات ولا اي اعدادها هي فكره الموضوع كلها كل شوي حطي بدور بدور حول يمينك تحصل 

على رقم امريكي او صيني او اي دوله تركيا والعمليه بتحصل منها من خلال بعض التطبيقات زي الطلبات اللي انت شايفه والله ما جديد 

بتجيك ارقام امريكيه او بريطانيه ولكن بجيب لكم نحن نستخدم مواقع. يعني في موقع هتلاقيها موجوده في وصف الفيديوهات لي الرابط 

حطها في وصف الفيديو ادخل على موقع من المواقع هذه وظيفه الموقع ديه نحن مثل ما يقدر يدخل على موقع منهم بيروح يجيب لك 

مجموعه ارقام ما تقدري انت تختاري رقم منهم على سبيل المثال مثلا انا اختار لك مزيدا من دوس على ابن وبعد كده بتروحي من نفس 

الرقم هذا. روح على الواتساب طبعا انت ممكن ان تستخدم واتساب بزنس او الواتساب الاصلي او الواتساب الذهبي نسخه واتساب بس

 ما تكونش عليها الرقم بتاعك خلاص يعني تكون لسه جديده الحمد الطبي الجديد وطبعا في الوصف تلاقي رابط تحميل نسخه الواتس

 اب بزنس الواتساب الذهبي الواتساب بلس يستخدم اي نسخه من هم فعلى سبيل المثال انا استخدم الواتساب و بعد كده تروح من هنا 

تختاري الدوله هنا بيقول لنا نهوده لندن الرقم ده لندن تمام انا اروح اختار من هنا لندن او المملكه. المملكه المتحده بعد كذا حط الرقم 

الرقم الثاني لو قال لك انه هو الرقم بس كده احنا احنا اخذنا الرقم خلي بالك من مفتاح الدوله 44. مركز الثاني. قبل كده. 


الرقم هذا محظور فانت وتروح اختار رقم ثاني ترجع وتختار رقم ثاني غيره و تقدر تخترق ام لحد ما يضبط معك رقم من الارقام لان الارقام بالكتابه من نفس الواتساب بيبدا في عمل حظر لبعض الارقام منه. 


انا اضحك من رقم البلديه الرقم ده تمام مش محظور علي. 


لما توصلك الرساله فاتوره لي الموقع وتنزل تحت كده هتلاقى هنا كذا من تحت كده جدول وفي كل رساله لما الرساله وصلت من 43

 ثانيه من الرقم هذا لحد ما توصل رساله الواتساب فاتح تجلس على قضيب زوجها بيعمل الكرش للصفحه وتدخل علي جادلن مرت 

استنى لحد ما توصل رساله من الواتساب و لكن طبعا عشان موقع في الرساله يعني ما ما توصل في اصلا لما توصل بعد فتره ما فهمت 

ممكن تقدر باكثر من موضوع كذا برضو على فكره كل البرامج اللي يشرح وتبقى نفس الموضوع الوقت الحزم الرساله توصل ولكن انا 

مش فاهم الموقع ده في موقع ثان استخدم له الموقع وهو برضو موجود في الفيديو ولكن الموقع اللي ما تفوق يعني انت تدفع الفلوس انا 

اديك فلوس بس هم ومستو ان الموقع دا عشان ما تفهم خليه كثير بيستخدمو ابعث لي الرقم بتاعك ده يبقى على ضغط وبالتالي الرساله 

توصل اسرع فنانه بعد طبعا موقع وتعمل انت بتروح تدخل على في عندك ثنتين رصيد مسج رسيف بس من الصين او اسمي اسمي نور 

عشان ادخل الواتساب لو انت رجال وانت تاخذ رقم امريكي او رقم من المملكه المتحده كده انا اختار رقم من الرقم علم يعني عاوز 

احصل على رقم علمي بعد كده هنا تكتب تكتب كلمه واتساب. اسير. 


تذكره قطار المدينه اي حاجه من المشاريع الهندسيه من جديد على الرسيفر وبعد كده اللي هناك جيت موبايل نمبر بس قبل ما جيت 

موبايل نمبر انا عايز ارجع كده قول عايز الرقم عشان نستخدم رقم غيره. 


واتساب يوكي يوكي لو المملكه المتحده هو مفتاح و44 انا فعلا مختار المفتاح و44 بعدك لحد هنا وبس على قد موبايل نمبر هو الرقم

 اروح اعمل ونسخ تمام بعد كده اروح جاي هنا و حط الرقم لصق. 


ما يبعث لي رساله ما ادخل على الموقع الان هو بيحاول انه يحصل على رساله بعد اول ما يحصل على الرساله الرساله توصل الرقم 

على الموقع اللي رساله ظهرت ظهرت معي 18 608 تكتب الكود هنا 6186 108 الى جاري التحقق. 


بس يقول لي في نسخه احتياطيه عاوزينها اكتب اي جسم هنا النشاط التجاري محمود يعني اي اسم انت عاوزه فريق التالي اخطار في

 اي فرع مالك كذا تمام. عملنا واتساب بدون رقم موبايل بدون ما يكون معنا شريحه رقم موبايل لو دخلتي على الحساب اللي طبعا 

ودخلت هناك رقم النت استخدم كل وحده بدون ما يكون معنا شريحه بسرعه وبسهوله بدون اي برامج او تطبيقات. كل الروابط اللي

 احنا استقبلنا سواء روابط المواقع سوي المواقع المجانيه اللي شرحت لك في البدايه اول موقع ثاني مو قاعده او حتى روابط تحميل

 جميع نسخ واتساب واتساب الاصلي او الواتساب الذهبي او الواتساب بنزله يمين نسخه اصليه برضو بتحميلها موجوده في وصف المقالة



الان رابط المو ا قع من هنا




google-playkhamsatmostaqltradent
عنوان الصورة